ΠΕΡΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ Pride or Shame? |
Με
αφορμή τη διεξαγωγή κάθε χρόνο των περιβόητων πλέον «gay pride» είναι αναγκαίο να αναδειχθεί η διδασκαλία της
Εκκλησίας μας, δια μέσου της Αγίας Γραφής και των Αγίων Πατέρων, σχετικά με το
θέμα της κοινότητας των Λ.Ο.Α.Τ.Κ.Ι., χωρίς καμιά διάθεση στοχοποίησης,
αντίθετα με πνεύμα χριστιανικής αγάπης και ενδιαφέροντος για τις ψυχές αυτών
των ανθρώπων. Δυστυχώς, στις μέρες μας υπάρχει μεγάλη σύγχυση γύρω από το εν
λόγω θέμα με την επίσημη «Διοικούσα Εκκλησία» να σιωπά εκκωφαντικά και τους
σύγχρονους «θεολόγους» να φοβούνται να αρθρώσουν τους Ευαγγελικούς και
Πατερικούς λόγους, μην τυχόν και χαρακτηριστούν ομοφοβικοί. Κατά αυτόν τον
τρόπο αφήνονται ταλαίπωρες ψυχές να ζουν στην πλάνη τους η οποία οδηγεί με
μαθηματική ακρίβεια στην απώλεια της ψυχής τους. Γι’ αυτό όσα θα αναφερθούν δεν
έχουν ως στόχο την κατάκριση, (εξάλλου ποιος είναι ο γράφων για να κρίνει, λες
και δεν έχει τα δικά του πάθη) αλλά τη διαφώτιση και την αποτροπή προς την
απώλεια.
Πάντοτε το κριτήριο για κάθε ζήτημα πρέπει να είναι αν χαρακτηρίζεται ευλογημένο ή όχι, διότι τα ευλογημένα από Τον Θεό προσελκύουν Θεία Χάρη και σώζουν ενώ όσα δεν είναι ευλογημένα οδηγούν στην απώλεια. Όσες καταστάσεις χαρακτηρίζονται ως αμαρτία δηλώνουν την πλήρη εναντίωση και ανταρσία στο θέλημα Του Θεού. Ο Ιερός Χρυσόστομος υποστηρίζει ότι «τόσο μεγάλο κακό είναι η αμαρτία, ώστε όχι μόνον απομακρύνει τον άνθρωπο από την αγάπη του Θεού, αλλά τον οδηγεί σε μεγάλη εντροπή και ταπείνωση» (Εις την Γένεσιν, PG 53, 133). Ο Απ. Παύλος λέει «ὅσοι γὰρ ἀνόμως ἥμαρτον, ἀνόμως καὶ ἀπολοῦνται· καὶ ὅσοι ἐν νόμῳ ἥμαρτον, διὰ νόμου κριθήσονται». (Ρωμ. 2,12). Εννοείται, βέβαια, ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να πράττει ό,τι επιθυμεί στα πλαίσια της νομιμότητας, και σε προσωπικό επίπεδο δεν μας πέφτει λόγος σε ευαίσθητα ζητήματα των άλλων. Ο σκοπός, όμως, μέσα από το παρόν πόνημα είναι να αναδειχθεί με γνήσιο χριστιανικό ενδιαφέρον ο ολέθριος δρόμος του «πανσεξουαλισμού», και να καταστεί σαφές ότι οι εντολές Του Θεού και τα λόγια των Πατέρων της Εκκλησίας πρέπει να εκλαμβάνονται όχι τόσο με δικονομική σημασία αλλά περισσότερο ως ιατρικές συμβουλές οι οποίες έχουν ως στόχο την πνευματική, ψυχική αλλά και σωματική μας υγεία. Δικαίωμα του καθενός π.χ. είναι να καπνίζει ασύστολα αλλά ο γιατρός που ενδιαφέρεται πραγματικά γι’ αυτόν οφείλει να τον βοηθήσει παντοιοτρόπως να κόψει το κάπνισμα κι όχι να του βρίσκει άλλοθι.
1. Επιτρέπονται όλα στην προσωπική ζωή;
Διατείνονται
οι θιασώτες της σεξουαλικής απελευθέρωσης και του άκρατου «δικαιωματισμού» ότι
ο Θεός δεν ασχολείται με την κρεβατοκάμαρα του καθενός. Στο σύνθημα «δικιά μου είναι η ζωή και ό,τι θέλω κάνω» διαμορφώνεται
μια «νέα ανήθικη ηθική» καθώς τίθεται στο περιθώριο το Θείο θέλημα και καταλύεται
κάθε έννοια Θείων και ιερών κανόνων. Ο Απ. Παύλος δίνει την απάντηση λέγοντας «μερικοί μεταξύ σας λένε: όλα μου
επιτρέπονται. Σωστά. Όλα όμως δεν είναι προς το συμφέρον» (Κορ. 6,12).
Πλανώνται, λοιπόν, πλάνην οικτράν, διότι
τρεις είναι οι μεγάλες κατηγορίες με βάση τις οποίες κρίνεται ο άνθρωπός. Η
πρώτη είναι η σχέση του με τον Θεό, η δεύτερη η σχέση του με τον συνάνθρωπο και
η άλλη είναι τα σαρκικά πάθη. Μην ξεχνάμε ότι μια από τις Δέκα Εντολές είναι το «οὐ μοιχεύσεις» (Εξ. 20, 13), ενώ ο
Χριστός προχώρησε ένα βήμα ακόμα λέγοντας «ακούσατε πως δόθηκε
στους αρχαίους η εντολή: Mη μοιχεύσεις. Eγώ όμως σας λέω πως, όποιος κοιτάει
γυναίκα παρακινούμενος από σαρκική επιθυμία, έχει κιόλας διαπράξει μοιχεία μαζί
της μέσα στην καρδιά του» (Ματθ. 5:27-28). Ο Χριστός τόσο πολύ νοιάζεται για τον άνθρωπο που μετρά ακόμα
και αυτά που φαινομενικά δεν μετριούνται λέγοντας «ούτε ένα σπουργίτι δεν πέφτει στη γη χωρίς το θέλημα του Πατέρα σας, ο
οποίος έχει μετρημένες και τις τρίχες της κεφαλής σας» (Ματθ. 10, 29). Ο Απ.
Παύλος λέει σχετικά με τα σαρκικά πάθη «φεύγετε τὴν πορνείαν· πᾶν ἁμάρτημα ὃ ἐὰν ποιήσῃ ἄνθρωπος ἐκτὸς τοῦ σώματός
ἐστιν, ὁ δὲ πορνεύων εἰς τὸ ἴδιον σῶμα ἁμαρτάνει» (Κορ. 6,18), ενώ σε άλλο σημείο
αναφέρει «τοῦτο γάρ ἐστι θέλημα
τοῦ Θεοῦ, ὁ ἁγιασμὸς ὑμῶν, ἀπέχεσθαι ὑμᾶς ἀπὸ τῆς πορνείας» (Θεσ.
4,3). Σε άλλο πάλι σημείο αναφέρει «οὐκ οἴδατε
ὅτι τὰ σώματα ὑμῶν μέλη Χριστοῦ ἐστιν; ἄρας οὖν τὰ μέλη τοῦ Χριστοῦ ποιήσω
πόρνης μέλη; μὴ γένοιτο» (Κορ. 6, 15). Διαπιστώνεται, λοιπόν, περίτρανα από
τα παραπάνω η σημασία ακόμα και των «κατά φύσιν» σαρκικών παθών προς την σωτηρία.
2.
Η ομοφυλοφιλία εκτροχιάζει τον άνθρωπο από τον προορισμό του
Προς εναργέστερη κατανόηση του θέματος θα
πρέπει να προσδιοριστεί κατ’ αρχάς ποιος είναι ο προορισμός του ανθρώπου, ποιος είναι ο σκοπός της ζωής του, για
ποιον λόγο υπάρχει και που αναφέρεται. Στην αρχή της Αγίας Γραφής δίνεται η
απάντηση : «καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ
καθ᾿ ὁμοίωσιν» (Γεν. 1, 26). Ο Θεός, δηλαδή, έδωσε τα Θεία χαρίσματα Του
μονάχα στον άνθρωπο, ήτοι την λογική,
την ελευθερία και το αυτεξούσιο, με σκοπό μέσω της καλή χρήσης των χαρισμάτων αυτών
να φτάσει στο «καθ’ ομοίωση», που σημαίνει να μοιάσει στον Θεό κατά την
αγιότητα Του και να γίνει «θεός» κατά χάρη. Άρα, ο σκοπός της ύπαρξης του ανθρώπου είναι η αγιότητα και επομένως η
αποφυγή κάθε αμαρτωλής πράξης. Κατ’ ακολουθία η ανατροπή της ανθρώπινης
οντολογίας και φυσιολογίας αλλά και της βιολογίας αποτελεί σαφή διαστροφή και
προσβολή της Θείας Δημιουργίας, άρα χαρακτηρίζεται ως αμαρτία. Ο Απ. Παύλος
αναφωνεί εναγωνίως «μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε πλεονέκται οὔτε
κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι» (Κορ. Α΄ 6, 9-10). Μην
ξεχνάμε, επίσης, για ποιο λόγο ο Θεός κατέστρεψε τα Σόδομα και τα Γόμορρα (Γεν.
19-29) και τι σημαίνει ο όρος «σοδομισμός».
3. Εποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον… ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς.
Εις απάντηση όλων αυτών που διατείνονται
ότι υπάρχουν πολλά φύλλα αρκεί να επισημανθεί ότι «ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿
εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε
καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὴν γῆν» (Γεν. 1, 27-28). Συνεχίζει δε η Αγία
Γραφή αναφερόμενη στη σχέση του άνδρα και της γυναίκας ότι «ἕνεκεν τούτου καταλείψει ἄνθρωπος τὸν πατέρα αὐτοῦ καὶ τὴν μητέρα καὶ
προσκολληθήσεται πρὸς τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, καὶ
ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν» (Γεν. 2, 24).
Τα συμπεράσματα που διεξάγονται από τα παραπάνω είναι ότι ο πάνσοφος Θεός έπλασε μονάχα δύο φύλλα και ευλόγησε τη σχέση ανδρός και γυναικός ώστε ο ένας να καταστεί βοηθός του άλλου προς τη σωτηρία. Επίσης, παρατηρούμε ότι ο έρωτας για να είναι ευλογημένος υπόκειται σε σαφή πλαίσια και προϋποθέσεις κι όχι σε ανεξέλεγκτες ζωώδεις ορμές. Όπως όλες οι ανθρώπινες φυσιολογικές ανάγκες (πείνα, δίψα, νύστα ούρηση, κ.α.) πραγματώνονται από τον λογικό άνθρωπο όταν και όπου πρέπει, έτσι και η φυσική σεξουαλική ορμή δεν πραγματώνεται ανεξέλεγκτα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αγάπη και το ολοκληρωτικό δόσιμο σε ένα και μόνο πρόσωπο του άλλου φύλλου, διότι μόνο αυτή η σχέση λειτουργεί συμπληρωματικά και φέρει ως καρπούς τα παιδιά. Κατ’ αυτό τον τρόπο ο άνθρωπος έχει τη μεγάλη τιμή να καθίσταται συνδημιουργός Του Θεού. Ένα μόνο σπερματοζωάριο και ένα μόνο ωάριο φέρουν ζωή και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ. Ακόμα και οι πρίζες προκειμένου να φέρουν ρεύμα χρειάζεται να είναι «αρσενικό-θηλυκό». Μάλιστα, καθόλου τυχαία το ανδρικό μόριο και ο γυναικείος κόλπος ορίστηκαν ως γεννητικά όργανα και όχι ως ηδονικά. Αντιθέτως, από εκεί που προσπαθούν οι Λ.Ο.Α.Τ.Κ.Ι. να «συσχετισθούν» αφοδεύουν και δεν οδεύουν… και δεν είναι τυχαίο ότι από αυτή την πράξη προέρχονται πλείστα αφροδίσια νοσήματα. Σκεφτείτε ότι η παρά φύση συνεύρεση απαγορεύεται ακόμα αυστηρότερα στα ανδρόγυνα, διότι βλασφημείται το Άγιο Πνεύμα που τους ένωσε φυσιολογικά κατά το Μυστήριο του Γάμου. Μάλιστα ο Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης έλεγε ότι «οι παρά φύση σχέσεις των γονέων αλλοιώνουν το DNA των γεννητόρων και πολλές φορές γεννούν παιδιά με ροπή προς την έκφυλη σεξουαλική ζωή».
Κανένας άλλος, λοιπόν, συνδυασμός σχέσεων εκτός
του ανδρογύνου δεν είναι ευλογημένος διότι υπηρετεί μονάχα την ηδονή και «το
εγώ», και όπως έλεγε και η Γερόντισσα Γαλακτία «οι ηδονές φέρνουν οδύνες». Αντίθετα, η σχέση του άντρα και της
γυναίκας ανάγεται στο «εμείς» μέσα από τη δημιουργία της οικογένειας και εν
τέλει ο ευλογημένος έρωτας υπηρετεί την ίδια τη ζωή.
4. Η προέλευση της ομοφυλοφιλίας
Εν συνεχεία, εις απάντηση όσων
υποστηρίζουν ότι η ομοφυλοφιλία είναι κάτι το φυσιολογικό και είναι κομμάτι της
δημιουργίας του Θεού, προφανώς δεν λαμβάνουν υπόψη ότι στο τέλος της
Δημιουργίας «καὶ εἶδεν ὁ Θεὸς τὰ πάντα, ὅσα
ἐποίησε, καὶ ἰδοὺ καλὰ λίαν» (Γεν. 1,31). Άρα, ο Θεός τα έπλασε όλα πολύ καλά, εμείς στην πορεία τα χαλάσαμε και τα
μπερδέψαμε και προκειμένου να έχουμε ήσυχη τη συνείδηση μας επιρρίπτουμε
τις ευθύνες μας στο Δημιουργό ως σύγχρονοι Αδάμ. Το γεγονός ότι προσπαθούν
πολλοί να προσάψουν τα αίτια των «ψυχοσωματικών μπερδεμάτων τους» στο Δημιουργό
αποτελεί ύψιστη προσβολή και αμφισβήτηση της «καλής λίαν δημιουργίας». Ο
Χριστός επιβεβαιώνει τη ανθρωπολογία της Παλαιάς Διαθήκης λέγοντας «από την αρχή όμως της κτίσεως ο Θεός τους
δημιούργησε άντρα και γυναίκα» (Μαρκ. 10, 6).
Ο Απ. Παύλος αναλύει τα αίτια αυτών των
διαστρεβλώσεων λέγοντας «ενώ γνώρισαν το Θεό μέσα από τη δημιουργία,
ούτε τον δόξασαν ούτε τον ευχαρίστησαν ως Θεό. Αντίθετα, η σκέψη τους
ακολούθησε λαθεμένο δρόμο και η ασύνετη καρδιά τους βυθίστηκε στο σκοτάδι… γι' αυτό τους παρέδωσε ο Θεός στις βρωμερές επιθυμίες τους και τους άφησε να
ατιμάζουν μόνοι τους τα σώματά τους…. οι γυναίκες αντικατέστησαν τις φυσικές
σχέσεις με τις αφύσικες. Το ίδιο και οι άντρες άφησαν τη φυσική σχέση με τη
γυναίκα και φλογίστηκαν με σφοδρό πάθος ο ένας για τον άλλο, διαπράττοντας
ασχήμιες αρσενικοί με αρσενικούς» (Ρωμ. 1, 21-27). Στο ίδιο πνεύμα ο ιερός Χρυσόστομος αναφέρει «εάν όμως λες, από πού προέρχεται η δύναμη της επιθυμίας αυτής; Από την
εγκατάλειψη του Θεού». Μάλιστα, τη χαρακτηρίζει ως φοβερή παρανομία, «διότι ανατρέπονται όχι μόνο οι ανθρώπινοι
αλλά και οι φυσικοί νόμοι, τους οποίους ούτε τα άγρια ζώα δεν ανατρέπουν… Όλα τα πάθη είναι ατιμωτικά, ιδιαίτερα όμως η
μανία για τους άντρες… και το πιο ατιμωτικό είναι ότι και οι γυναίκες επιζητούν
αυτές τις ατιμωτικές σχέσεις» (Χρυσοστομικός άμβων Γ’, σελ. 391-395).
Ὁ Μ. Βασίλειος γράφει «Ὅποιος ἀσχημονεῖ ἐρωτικά μέ ἄνδρες πρέπει
νά δεχθεῖ τό ἐπιτίμιο αὐτοῦ ὁ ὁποῖος μοιχεύει». Τό ἐπιτίμιο τοῦ μοιχοῦ
σύμφωνα μέ τόν ΝΗ΄Κανόνα τοῦ Μεγάλου Βασιλείου εἶναι 15 χρόνια μετάνοιας,
άσκησης και νηστείας προκειμένου νά ἀξιωθεῖ τῆς θείας Μεταλήψεως.
Προς
επίρρωση των παραπάνω, όλοι γνωρίζουμε από την επιστήμη της Βιολογίας ότι το
ανθρώπινο γονιδίωμα αποτελείται από 23 ζεύγη χρωμοσωμάτων και το 23ο ζεύγος
είναι διαφορετικό στα αρσενικά και τα θηλυκά. Μάλιστα, τα χρωμοσώματα που το
αποτελούν ονομάζονται φυλετικά χρωμοσώματα. Για το λόγο αυτό ο άντρας παράγει
σπερματοζωάρια ενώ η γυναικά ωάρια. Επίσης είναι γνωστό τοις πάσι ότι οι άντρες
διαθέτουν πολύ αυξημένη τεστοστερόνη ενώ οι γυναίκες διαθέτουν πολλά οιστρογόνα.
Για το λόγο αυτό οι άντρες έχουν μεγαλύτερη σωματική διάπλαση και μυϊκή δύναμη,
έντονη τριχοφυΐα σε όλο το σώμα και φαλάκρα στο κεφάλι, πιο μπάσα φωνή και άλλα
χαρακτηριστικά. Επίσης, για τους ίδιους λόγους οι γυναίκες έχουν τα δικά τους ιδιαίτερα
ψυχοσωματικά χαρακτηριστικά.
5. Η επικινδυνότητα του ανεξέλεγκτου σεξουαλικού
αυτοπροσδιορισμού
Με
βάση τα παραπάνω, η περιβόητη διαφήμιση σαμπουάν που προωθεί και υποστηρίζει
τις αντιλήψεις των Λ.Ο.Α.Τ.Κ.Ι. με τα σλόγκαν «εγώ έτσι αισθάνομαι, έτσι νιώθω και
εκφράζομαι κ.τλ.» είναι απόλυτα εκτός πραγματικότητας διότι δεν έχει σημασία το πώς αισθάνεται κανείς
αλλά το τι είναι. Αυτό που είναι ο καθένας δεν χρειάζεται βαρύγδουπες δηλώσεις
επειδή απλά είναι πασιφανές. Μπορεί κάποιος εβδομηντάρης να λέει ότι αισθάνεται
έφηβος αλλά τα κοκαλάκια του το ξέρουν. Στο ίδιο πνεύμα όταν κάποιος έχει
φαλάκρα, πυκνή γενειάδα, μπάσα φωνή, τριγωνική πλάτη κάνει «μπαμ» ότι είναι
άντρας διότι οι ορμόνες του το φωνάζουν. Ούτε, επίσης, μπορεί να επικαλεστεί
κάποιος με τα παραπάνω χαρακτηριστικά ότι υπάρχει διαταραχή των ορμονών του. Μάλλον
το αντίθετο συμβαίνει καθόσον τα Λ.Ο.ΑΤ.Κ.Ι. άτομα αλλάζουν τη φύση του σώματος
τους με εγχειρήσεις, πρόσληψη ορμονών, φαρμάκων, περουκών κ.α.
Για να καταδειχτεί πόσο επικίνδυνη είναι αυτή
η αντίληψη του «εγώ έτσι αισθάνομαι»
θα αναφερθούν τρία παραδείγματα: 1ον Φανταστείτε έναν εβδομηντάχρονο
που αποπλανεί ένα 13χρονο κορίτσι να υποστηρίζει ότι «εγώ αισθάνομαι 15χρονος»! Άρα δεν είναι παιδεραστής; Ποιο
δικαστήριο θα λάβει υπόψη του αυτήν την πρόφαση προκειμένου να μην τον
καταδικάσει; 2ον Φανταστείτε, επίσης, κάποιον να υποστηρίζει ότι
αισθάνεται τράγος και θέλει να πηγαίνει με κατσίκες. Άρα δεν είναι κτηνοβάτης;
3ο και καλύτερο παράδειγμα
αποτελούν οι αποφάσεις της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Στίβου αλλά και της Παγκόσμιας
Ομοσπονδίας Κολύμβησης στις 23 Μαρτίου 2023 να απαγορέψουν στις «τρανς»
γυναίκες να αγωνίζονται στη γυναικεία κατηγορία σε διεθνείς διοργανώσεις στίβου,
διότι σύμφωνα με τις
ομοσπονδίες οι αθλήτριες που αλλάζουν φύλο έχουν αθέμιτο πλεονέκτημα! Με τον
πιο τρανταχτό τρόπο, λοιπόν, ανέτρεψαν οι αθλητικές Ομοσπονδίες το επιχείρημα «εγώ έτσι αισθάνομαι» και τους είπαν
στην ουσία «δεν μας ενδιαφέρει αυτό που αισθάνεσαι διότι ξέρουμε τι είσαι».
6. Η διαστρέβλωση των εννοιών
υπερηφάνεια - ντροπή
και το δικαίωμα υιοθεσίας παιδιών
Αναλύοντας περαιτέρω το όλο θέμα δεν
μπορεί να μείνει ασχολίαστη η ανατροπή και η διαστρέβλωση των εννοιών στην
εποχή μας κατά την οποία χαρακτηρίζεται ως
υπερηφάνεια η ντροπή. Αλήθεια για ποιον σεβασμό και για ποια υπερηφάνεια
μιλούν άτομα που ξεχύνονται γυμνά ή ημίγυμνα στους δρόμους, όπως στην Πλατεία
Συντάγματος και αλλού, βεβηλώνοντας και ασελγώντας πάνω σε ιερά σύμβολα, όπως
την Ελληνική Σημαία, τον σταυρό, σε εικόνες της Παναγίας, Αγίων και μπροστά
στους Τσολιάδες; Απεναντίας με την όλη αυτή συμπεριφορά επιβεβαιώνουν το
χαρακτηρισμό που τους προσήπταν στην αρχαία Ελλάδα ως «κίναιδοι», δηλαδή ως
άτομα χωρίς ντροπή. Αλήθεια, οι νόμοι «περί προσβολής δημοσίας αιδούς» και
«προσβολής των χρηστών ηθών» δεν ισχύουν γι’ αυτούς; (Άρθρο 337 - Ποινικός Κώδικας Νόμος
4619/2019, άρθρο 919). Γιατί δεν εφαρμόζονται οι νόμοι σε αυτές τις περιπτώσεις
ενώ είναι άτεγκτοι με γριές που πουλούν χόρτα και με γέρους που πουλούν
κάστανα; Το χειρότερο, μάλιστα, είναι ότι παρίστανται με καμάρι και ως
χειροκροτητές στα παραπάνω αίσχη και στην προσβολή των ιερών μας συμβόλων
σχεδόν όλος ο πολιτικός κόσμος, καταδεικνύοντας εσκεμμένα ή όχι τη δική τους
ασέβεια σε αυτά τα σύμβολα. Φανταστείτε ότι μέχρι πρότινος πλήρωνε κανείς βαρύ
πρόστιμο και διωκόταν αν δεν φορούσε μάσκα ενώ παράλληλα στα “gay pride” χειροκροτούσαν τους ξεβράκωτους…
Αναφορικά
δε με τις υιοθεσίες παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια έχουμε να πούμε το εξής με
τον πιο εμφατικό τρόπο: «κάτω τα χέρια
σας από τα παιδιά»! Μπορεί τα άτομα Λ.Ο.Α.Τ.Κ.Ι να κάνουν ό,τι θέλουν στα κρεβάτια
τους ευτελίζοντας το Θείο δώρο της ελευθερίας, αλλά δεν έχουν κανένα δικαίωμα
να εκμαυλίσουν αθώες παιδικές ψυχές. Χίλιες φορές ένα παιδί να είναι ορφανό σε
κάποιο ίδρυμα και να μεγαλώνει με αρχές και αξίες παρά να έχει του κόσμου τα
αγαθά σε ένα πνευματικά καταστροφικό περιβάλλον. Διότι είναι αποδεδειγμένο από
όλα τα παραπάνω ότι τα Λ.Ο.Α.Τ.Κ.Ι. άτομα κινούνται μακράν και εντελώς αντίθετα
των Θείων εντολών, άρα είναι επόμενο ότι θα συμπαρασύρουν μαζί τους στην
απώλεια και αθώες ψυχές. Ο Χριστός είναι ξεκάθαρος
«οὐ δύναται δένδρον ἀγαθὸν καρποὺς πονηροὺς ποιεῖν, οὐδὲ δένδρον σαπρὸν καρποὺς
καλοὺς ποιεῖν. Πᾶν δένδρον μὴ ποιοῦν καρπὸν καλὸν ἐκκόπτεται καὶ εἰς πῦρ
βάλλεται» (Ματθ. 7,18-19).
Συμπερασματικά
Εν κατακλείδι, κατέστη σαφές εξ όλων των προαναφερομένων
ότι η ομοφυλοφιλία θεωρείται και είναι βαρύτατο αμάρτημα και ως τέτοιο οδηγεί
μακράν Του Θεού, στην αιώνιο κόλαση. Ο φωτισμένος Γέροντας Εφραίμ της Αριζόνα
(2019) έλεγε με αγωνία «Η Ελλάδα κοιμάται
στην αμαρτία όπως τα ζώα στην κοπριά τους. Ο πανσεξουαλισμός είναι η αιτία της
καταδίκης μας. Έχουν ανοίξει οι πόρτες της κολάσεως και μπαίνουν οι νέοι μας
μέσα κατευθείαν». Επίσης, η φωτισμένη Γερόντισσα Γαλακτία (2021)
προαναγγέλλοντας το θάνατό της είχε πει «εγώ
φεύγω και έρχονται δύσκολα… αιτία είναι η απομάκρυνση των ανθρώπων από το Θεό,
οι εκτρώσεις και τα παρά φύση αμαρτήματα».
Οπότε είναι χρέος όσων γνωρίζουν τον Θείο Λόγο και τις νουθεσίες των αγίων Πατέρων να βοηθήσουν όλες αυτές τις ψυχές που βρίσκονται στην πλάνη του «πανσεξουαλισμού» να βγουν από τον δρόμο του ολέθρου. Όπως προαναφέρθηκε στα πνευματικά ζητήματα ο καθένας είναι ελεύθερος να πράττει όπως θέλει αλλά όταν κάποιος οδηγείται σε λάθος δρόμο οφείλουν αυτοί που ισχυρίζονται ότι τον αγαπούν να του καταδείξουν το λάθος του και να τον βοηθήσουν να οδηγηθεί στο σωστό δρόμο. Όλοι μας καταβαλλόμαστε από διάφορα πάθη, τα οποία όμως θα πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε με προσευχή και μετάνοια κι όχι να καμαρώνουμε γι’ αυτά δημοσίως. Ο Θεός δέχεται τους πάντες με την προϋπόθεση της μετάνοιας, η οποία καθαρίζει και εξαγνίζει τον άνθρωπο, διότι ο πανάγαθος και πανάγιος Θεός δεν γίνεται να έρθει σε κοινωνία με οτιδήποτε ακάθαρτο. Αν πραγματικά αγαπούμε τον Θεό τότε θα συνταχθούμε με το θέλημα Του, καθώς όπως είπε και ο Χριστός «Οὐ πᾶς ὁ λέγων μοι Κύριε Κύριε, εἰσελεύσεται εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν, ἀλλ᾿ ὁ ποιῶν τὸ θέλημα τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς» (Ματθ. 7,21). Καλή μετάνοια σε όλους μας προκειμένου να αξιωθούμε στο «καθ’ ομοίωση Θεού».
Βαγγέλης Τιτάκης
Καθηγητής Θεολογίας-Μουσικοσυνθέτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου